BCD – Uitnodiging L’Estarit mosselfestijn op zaterdag 21 oktober

Naar aanleiding van onze clubreis naar L’Estartit gaan we ons beproefd mosselfestijn herhalen op zaterdag 21 oktober.

We houden natuurlijk een terugblik op de clubreis naar L’Estartit en we stellen nog kort de clubreis 2024 voor naar Mexico – Playa del Carmen ter gelegenheid van 50 jaar BCD, eventuele vragen kunnen ook gesteld worden.

Vergeet niet bevertjes dat 2024 een feestjaar wordt!

Wij verwelkomen deze avond graag alle leden, hun partner, familie én vrienden.

Bevers mogen natuurlijk in hun blauwe Estartit of Safaga polo komen, laat ons deze avond blauw zijn…

De planning :

18.30u    Afspraak in De Zeyp in Ganshoren (zaal Pilaar) voor het aperitief
19.00u    Terugblik en vooruitblik op de clubreizen adhv video- en fotomateriaal van de deelnemers
19.30u    Mosselfestijn

Op het menu staan het aperitief met tapas (aangeboden door de club), mosselen (1,1 kg pp) met frietjes en sausjes en als afsluiter een Boule de Berlin. Andere dranken zijn niet inbegrepen.

Deelname: stort  €25 pp op het gekende rekening van BCD – BE81 4245 5009 7124 met vermelding ‘L’Estartit Afterparty – xx personen’ ten laatste op 17 oktober én stuur een mailtje naar feesten@bcd-duikclub.be.

Kinderen jonger dan 6 jaar eten gratis. Vegetarisch of carnivoor alternatief mogelijk – vermeld dit in je mail!
Dranken af te halen en cash te betalen aan de bar, geen bediening aan tafel.

Oproep van onze feestbestuurder

Onder het motto ‘Voor Duikers, Door Duikers’ doe ik graag een beroep op jullie om mee te helpen aan dit festijn. Wat moet er allemaal gebeuren :

• Zaterdag middag klaar zetten van de zaal (tafels, stoelen, projector, scherm, bar, tafeldekking, …)
  • Zaterdag middag (beperkte) voorbereiding in de keuken
  • Zaterdag middag de bar klaar zetten
  • Zaterdag avond de bar uitbaten in beurtrol
  • Zaterdag avond tafels afruimen
  • Zaterdag avond keuken opruimen.

Indien je hieraan wil meewerken stuur dan een mail, WhatsApp of spreek onze feestbestuurder aan op woensdag avond.