BCD – Einde zomer BBQ op zondag 10/9

De warme zomermaanden zijn stilaan achter de rug, de zwembadtrainingen worden terug opgestart, bijkomende lagen neopreen worden uit de kast gehaald en er liggen nu wat meer exotische bestemmingen in het verschiet. Lokaal sluiten we het zomerseizoen opnieuw af in de Oosterschelde, en wel met een duik op Wemeldinge Tetjes op zondag 10 september.

We verzamelen om 10u15 op de duikplaats De Tetjes te Wemeldinge voor een duikje in onze ‘tropische’ Oosterschelde.
Na deze duik verplaatsen we ons naar De Parking (beneden aan de kleedkamers) waar Michel ons omstreeks 13u00 verwacht voor een lekkere apéro. Intussen zullen ook de BCD-plancha’s aangestoken worden zodat na het aperitief kan worden gezorgd dat de magen volledig gevuld geraken. Omdat ieders smaak verschilt vragen we jullie wel om zelf voor het nodige vlees (vis mag ook), bijhorende gerechten en dranken te zorgen. En we brengen best ook ons bord, glas, bestek, tafel en stoel mee…

Voor de liefhebbers kan er in de namiddag nog een tweede duik ingepland worden op eigen initiatief (Don’t Drink & Dive).

Natuurlijk is duiken niet verplicht. Je kan ook zo aan de einde-zomerreceptie deelnemen en alle leden zijn welkom (samen met partner en kinderen).

Schrijf je zo vlug mogelijk in – ten laatste op 7 september 2023 – via een mailtje aan feesten@bcd-duikclub.be.
Laat weten of je aan de duik wil deelnemen en al dan niet aan de BBQ met vermelding van het aantal personen.
We zorgen er dan wel voor dat jullie inschrijvingen bij de duikverantwoordelijke (Marc Timmerman) en onze feestbestuurder (Michel Declercq) terechtkomen.

Dus iedereen wordt verwacht op de mega – kei toffe – unieke einde-zomerreceptie 2023 van BCD.

Jij komt toch ook ?