BCD – Clubduiken DE NEKKER Toegangsbadges

Hey Bevers,

Eindelijk eens een mailtje met enkel goed nieuws.

Vanaf donderdag 20 mei hernemen we onze wekelijkse clubduik in De Nekker. We verzamelen er elke week zoals voordien op de kleine parking links van de ingang en wel om 19u00
Vanaf die dag is de toegang tot DE NEKKER weer alleen mogelijk met jullie autobadge. In bijlage de formulieren om jullie badge aan te vragen of te verlengen. Je kan je badge aanvragen of verlengen voor VIJF BEURTEN, kostprijs 20,00€  of voor het ganse jaar, kostprijs 45,00 €. Als je echter niet meer in het bezit bent van je vorige badge moet je op een extra kost van 15,00€ rekenen.
Om je badge te verlengen moet je hem niet afgeven. Het volstaat je aan te bieden aan de kassa van het zwembad en je formulier af te geven en te betalen.

Om deel te nemen aan de clubduik schrijf je TIJDIG in met een mailtje aan de verantwoordelijke instructeur.
Voor de duiken op 20 en 27 mei is dat met een mail aan : duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com.
Voor de duiken van juni tot en met december via het mailadres van de instructeur die vermeld zal staan op de kalender.

Zie ik jullie daar op donderdagavond? Laat dan vlug iets weten.

Gilbert