BCD – Duikkalender mei 2021 (aanvulling OLH Hemelvaart)

Hey Bevers,

Andere jaren keken we nu uit naar het Oosterschelde weekend. Dit jaar niet, helaas. In een vorig mailtje hebben we al aangekondigd dat wij zouden trachten in het verlengde weekend toch een duikje te plannen. Aangezien de versoepelingen in Nederland weer zijn uitgesteld is een georganiseerde clubduik in de Oosterschelde nog altijd niet mogelijk en moeten we het in België gaan zoeken.
Indien er voldoende interesse is kunnen we een duik organiseren in de BARRAGE DE L’EAU D’HEURE, een duikplaats die we al een tijdje niet meer hebben bezocht. We zouden er een duik kunnen plannen op zondag zondag 16 mei (uur samenkomst en duiken afhankelijk van aantal inschrijvingen en beschikbare plaatsen).

Om aldaar te kunnen duiken is een reservering met opgave van het aantal duikers noodzakelijk. Daarenboven moet het aantal gereserveerde duiken worden betaald.  Om die reden vragen we dat alle geïnteresseerden zich inschrijven via een mailtje naar duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com  en dit voor dinsdag 11 mei.

Na inschrijving ontvangen jullie een bevestigingsmail met de betalingsmodaliteiten en de te volgen regels.

En Bevers, ook voor de maandelijkse duik in VODELEE op zaterdag 22 mei zijn er nog enkele plaatsen vrij. Ook voor deze duik kan je nog inschrijven via een mailtje naar duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com.

Snel zijn is de boodschap !

Zie ik jullie dan aan één of beide waterkanten ?

Gilbert

KEEP IT ALWAYS WET BUT SAFE