BCD – Duikkalender mei 2021

Hey Bevers,

Zoals aangekondigd op de Algemene Vergadering van zondag, kunnen we dankzij de versoepelingen toch weer eens gaan denken aan een clubduikje.  De huidige kalender is nu nog wel leeg maar je kan er toch al volgende duiken op noteren.

Op zaterdag 08 mei 2021 gaan we duiken in De Nekker. We verzamelen er om 09u30. Voor deze duik zijn er slechts 10 duikers toegelaten. Dus hoe vlugger je inschrijft hoe meer kans dat je kan deelnemen. Inschrijven ten laatste op dinsdag 04 mei 2021.

Vanaf 20 mei 2021 hernemen we onze clubduiken in De Nekker op donderdagavond. We komen er samen op de parking om 19u00 en hopen dat we met max. 25 duikers zullen mogen deelnemen. Inschrijven voor deze duiken ten laatste op de zondag voordien.
We wachten alsnog de richtlijnen af van de overheid en De Nekker.

Op zaterdag 22 mei 2021 gaan we terug naar Vodelée. Daar verzamelen we opnieuw om 11u45. Inschrijven ten laatste op maandag 17 mei 2021.

Om deel te nemen aan deze duiken dien je in te schrijven met een mailtje aan : duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com

Van zodra we terug op een veilige en legale manier naar de Oosterschelde kunnen zullen er ook daar clubduiken worden georganiseerd.

Hopelijk zien we elkaar snel terug aan de waterkant en wie weet ook in het zwembad.

Intussen hou jullie gezond en denk aan ons motto KEEP IT ALWAYS WET BUT SAFE

Gilbert