BCD 50 jaar – BCD – Zomer duik en BBQ op zaterdag 24/08

Nu de zomer eindelijk goed van start is, het OS water lekker warm is, de nachten zwoel en toch al wat korter, wordt het tijd om in te schrijven voor ons beproefd concept, onze Zomer duik en BBQ op zaterdag 24 augustus!

We verzamelen om 12u op onze vertrouwde duikplaats De Tetjes te Wemeldinge voor een duikje in de Oosterschelde.

Na de duik begeven we ons naar de parking (beneden aan de kleedkamers) waar het BCD feestcomité ons omstreeks 15u verwacht voor een lekker aperitiefje.
Intussen zullen ook de BCD-plancha’s aangestoken worden zodat na het aperitief kan worden ge-BBQ’d.
We vragen wel om zelf voor het nodige vlees, vis, bijhorende gerechten en dranken te zorgen. En we brengen best ook ons bord, glas, bestek, tafel en stoel mee…
onze club trakteert de aperitief!

En natuurlijk is duiken niet verplicht. Je kan ook zo aan de zomer BBQ deelnemen en alle leden zijn welkom (samen met hun partner en kinderen natuurlijk).

Schrijf je zo vlug mogelijk in – ten laatste op woensdag 21 augustus – via dit formulier BCD – Zomer duik & BBQ op 24 augustus – BCD Duikclub (bcd-duikclub.be)

Laat weten of je aan de duik en/of aan de BBQ wil deelnemen.
We zorgen er dan wel voor dat jullie inschrijvingen bij de duikverantwoordelijke (Marc Timmerman) en onze feestbestuurder (Ilse De Man) terechtkomen.

Dus iedereen op 24 augustus naar onze zomer duik!