BCD – Lidmaatschap 2024

Met de laatste paar weken van het jaar in het zicht, even een momentje om jullie te herinneren aan de hernieuwing van jullie lidmaatschap.

Misschien eerst nog even kort de procedure herhalen.
Je lopende verzekering om zwembadtrainingen te volgen en te duiken is geldig tot einde maart enkel indien je lidmaatschap is hernieuwd. Je kan dus best je lidgeld betalen voor je eerste training of je eerste duik in 2024. Echter doe dit pas vanaf 1/1/2024 om boekhoudkundige rechtzettingen te vermijden.

Bij betaling ben je automatisch lid van BCD en NELOS (en loopt je huidige verzekering dus verder tot einde maart).

Voor einde maart moet je een doktersbezoek (en sommigen een EKG) inplannen, vervolgens via de gebruikelijke weg de inschrijving vervolledigen en het medisch attest opladen via de website.

Dus even kort samengevat :
1/ vanaf 1/1/24 maar voor je eerste zwembadtraining of duik => betaling lidgeld op rekening BCD BE81 4245 5009 7124  met vermelding van je “Naam” en Lidgeld BCD 2024.

2/ voor 31/3/24 => bezoek aan je dokter en invullen formulier website.

De Nelos bijdrage is opnieuw gestegen – met 4% – maar we passen de lidmaatschapsprijzen voor 2024 niet aan:

• € 165 standaard lidmaatschap;
  • € 100 als zwemmer of niet actief lid;
  • € 90 indien je bij BCD aansluit als tweede lid.

De nieuwe leden die eerder dit jaar konden opteren voor een bijzonder lidmaatschap van september 2023 tot einde 2024 moeten niets doen. Jullie zullen net als de gewone leden later een nieuw CMAS-kaartje 2024 ontvangen.

Vergeet niet dat 2024 een feestjaar wordt, en we het 50-jarig bestaan van onze club uitgebreid gaan vieren!

Ook even meegeven dat er geen zwembadtrainingen zijn op woensdag 27/12 en 3/1. Op woensdag 10/1 plannen we een nieuwjaarsborrel in, praktische info volgt later.

We vermelden ook al even dat onze Algemene Vergadering staat gepland op zaterdag 2 maart 2024.

We wensen jullie alvast prettige feesten en een schitterend eindejaar toe !