BCD – Nieuwe opleidingen en proevendag Bravos

Hey Bevers,

Zoals jullie al weten heeft NELOS enkele nieuwe brevetten ingevoerd namelijk : COMPRESSOR HANDLING, SCOOTER DIVING en SIDEMOUNT DUIKEN.
Om deze brevetten te behalen dient natuurlijk een cursus gevolgd te worden. BRAVOS wil deze cursussen wel organiseren indien voldoende interesse. Om die reden zou BRAVOS graag vernemen of er in de Brabantse clubs leden zijn die interesse voor deze cursussen hebben. Indien voldoende kandidaten zal BRAVOS de organisatie van deze opleidingen op zich nemen.

Indien jullie interesse hebben om deze opleidingen te volgen stuur dan zo vlug mogelijk en zeker voor zaterdag 4 maart een mailtje naar duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.be.

Op 07 mei 2023 organiseert BRAVOS een proevendag voor alle duikbrevetten in onze huiscarrière in Vodelée. Deze proevendag is een unieke gelegenheid om zowel de diepe als de minder diepe proeven in veilige omstandigheden af te leggen. Zoals steeds zullen er ook voldoende instructeurs zijn om deze proeven af te nemen. Er worden twee duiken voorzien namelijk één in de voor- en één in de namiddag.
Rekening houdend met de regels van Vodelée dient BRAVOS vooraf het vermoedelijk aantal duikers te melden aan het bestuur van RCAS.

Ook BCD zal aan deze proevendag deelnemen. Dus indien je van plan bent die dag één of twee proeven (slechts één stijgproef per dag is toegelaten) of je wil als instructeur of als AI deelnemen om er proeven af te nemen, stuur dan ook zo vlug mogelijk (plaatsen kunnen beperkt worden en eerst ingeschreven eerst toegelaten) een mailtje naar duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.be.

Ik kijk al uit naar jullie aanmeldingen .

Gilbert