BCD – Wat bij een ongeval ? Een paar interessante apps !

Jullie hebben het misschien gemerkt tijdens de training vorige woensdag of misschien was je al te druk in de bar… maar we hebben even een simulatie gedaan in het zwembad “wat te doen bij een duikongeval”.
We besparen jullie alle details, maar stof tot nadenken en de instructeurs komen er nog wel op terug.

We willen jullie toch even meegeven er een paar interessante apps zijn in geval van nood. De 112 app om makkelijk de verschillende noodcentrales te bereiken. En via de EHBO app heb je onmiddellijk toegang tot de meest betrouwbare informatie om eerste hulp te bieden. Zo heb je de eerstehulpkennis en praktische tips steeds op zak en kan je handelen bij de meest voorkomende situaties.

Hopelijk heb je ze nooit nodig maar toch twee apps die op elke smartphone thuishoren !

Je kan ze makkelijk terugvinden via onze webpagina  App Links – BCD Duikclub (bcd-duikclub.be).