BCD – Lidmaatschap 2023

Het is weer de tijd van het jaar om jullie even te herinneren aan de hernieuwing van jullie lidmaatschap. En zoals aangekondigd eerder dit jaar op de Algemene Vergadering zijn de spelregels wat veranderd.

Onze lopende verzekering om zwembadtrainingen te volgen en te duiken is geldig tot einde maart enkel indien ons lidmaatschap is hernieuwd. Dit kan door het lidgeld te betalen voor je eerste training of je eerste duik in 2023. Echter doe dit pas na 31/12 om boekhoudkundige rechtzettingen te vermijden.

Bij betaling ben je automatisch lid van BCD en NELOS (en loopt je huidige verzekering dus verder tot einde maart).

Voor einde maart moet je een doktersbezoek (en sommigen een EKG) inplannen, vervolgens via de gebruikelijke weg de inschrijving vervolledigen en het medisch attest opladen via de website.

Dus even kort samengevat :

1/ na 31/12 maar voor je eerste zwembadtraining of duik => betaling lidgeld op rekening BCD BE81 4245 5009 7124  met vermelding van je “Naam” en Lidgeld BCD 2023.

2/ voor 31/3 => bezoek aan je dokter en invullen formulier website.

Om de club financieel gezond te houden, zijn we genoodzaakt het lidgeld te verhogen tot € 165. De inflatie treft helaas ook onze club… de Nelos bijdrage is opnieuw gestegen en de huur van het zwembad is ook sterk toegenomen door de hoge energiekosten. Daarentegen houden we de toegang tot het zwembad gratis voor onze leden.
De verschillende lidmaatschapsprijzen voor 2023 :

• € 165 standaard lidmaatschap;
  • € 100 als zwemmer of niet actief lid;
  • € 90 indien je bij BCD aansluit als tweede lid.

De nieuwe leden die eerder dit jaar konden opteren voor een bijzonder lidmaatschap van september 2022 tot einde 2023 hoeven niks te doen. Jullie zullen net als de gewone leden later een nieuw CMAS-kaartje 2023 ontvangen.

Ook even meegeven dat er geen zwembadtrainingen zijn op woensdag 28/12 en 4/1. Op woensdag 11/1 plannen we een nieuwjaarsborrel in, praktische info volgt later.

We wensen jullie alvast prettige feesten en een schitterend eindejaar toe !