BCD – In Memoriam Marc Van der Hulst

Met grote droefheid en verslagenheid melden wij u het overlijden van één van onze clubleden, Marc Van der Hulst.

Marc heeft op 13 december op 62-jarige leeftijd, ondanks zijn moedig gevecht, de strijd tegen kanker verloren.

BCD verliest hiermee een 1*sters-instructeur, een ex-bestuurslid maar bovenal een hele fijne mens en een goede vriend.

Marc was jarenlang actief als duiker en instructeur bij BCD. Hij heeft vele jaren gezeteld in het bestuur, waar hij met zijn kennis en wijsheid meehielp om BCD in goede banen te leiden.

Marc was met zijn fijne “tongue in cheek” humor en zijn creatieve brein ook altijd van de partij als er in “Dirty Minds-meetings” wééral een nieuwe originele clubactiviteit moest worden uitgevonden.

We zullen Marc heel hard missen !

Wij wensen alle mogelijke sterke aan zijn echtgenote Annie en zijn dochter Sarah om dit verlies te kunnen verwerken. Onze gedachten zijn bij hen in deze droeve tijden.

De afscheidsplechtigheid zal plaatshebben in aula Eikenveld van Begrafenissen Pues, Eikestraat 2 in Herent (Winksele-Delle) op dinsdag 20 december 2022 om 10 uur.

Rouwbrief Marc

Piet Caudron