BCD – NELOS boetiekwebshop

Voor het ogenblik wordt de laatste hand gelegd aan de NELOS-webshop. In de loop van de maand juli maakt Nelos de overstap en vanaf augustus zullen alle boetiekbestellingen, betalingen en facturatie dan ook via die webshop verlopen.

Dit betekent leden dus rechtstreeks op de website kunnen bestellen, vanzelfsprekend kan opleidingsmateriaal, logboekjes, e.d. ook nog steeds via de club worden besteld.

Hoe de webshop bereiken?
De webshop zal bereikbaar zijn via een bijkomende knop in de hoofding van de website NELOS.be.

Webshop accounts
De webshop is niet gelinkt aan de leden- en clubadministratie. Om te kunnen genieten van kortingen (clubkortingen, speciale acties voor NELOS-leden…) moeten de klanten zich registreren en herkenbaar zijn als individueel NELOS-clublid. Dit kan op de volgende manier :

Accounts voor individuele NELOS-leden
• E-mailadres (ofwel emailadres zoals gekend in de NELOS-ledenadministratie ofwel het eventuele persoonlijke NELOS-e-mailadres (voornaam.naam@nelos.be)
• NELOS-ID
• Naam en voornaam
• Clubnaam

Indien de aangemaakte account niet aan de bovenstaande vereisten voldoen zullen individuele NELOS-leden wel aankopen kunnen doen, maar zullen ze niet kunnen genieten van kortingen of voordelige acties.

Betalingen
Betaling zullen gebeuren via het online betalingsplatform ‘Mollie’ en kunnen uitgevoerd worden met bancontact, een kredietkaart of de bankapps van KBC en Belfius.

Facturatie
De facturen kunnen worden afgeprint vanuit de webshop en worden daarenboven verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Leveringen
De leveringen zullen standaard door Bpost uitgevoerd worden tegen een kost van €10 per bestelling. De pakketten worden telkens op dinsdag en vrijdag verstuurd. Het afhalen van bestellingen bij de regionale boetiekverantwoordelijken, blijft mogelijk tot het einde van het jaar.