BCD – Clubduik TODI op 2 maart 2022

Dromen jullie ook van een duik in iets warmer water, omringd door kleurrijke, (sub)tropische vissen, in helder en klaar water met een bijna onbeperkte zichtbaarheid ? Onmogelijk in coronatijden denk je. Neen toch niet. BCD maakt het mogelijk. Hoe ? Wel op woensdag 02 maart 2022 (krokusverlof en dus geen zwembadtraining) organiseert de club een duik in het indoor duikcentrum TODI, gelegen te BERINGEN B-MINE.

We komen er samen om 19h00 in de inkomhal van het duikcentrum.

Meerdere leden van onze club kennen deze duiklocatie, maar het blijft nog altijd een prachtige ervaring om, in ideale omstandigheden, tussen een massa vissen van allerlei soort te kunnen palmen en voor onze nieuwe leden en zij die er nog nooit waren, wordt het zeker een unieke ervaring in ideale omstandigheden. Ook voor onze fotografen en filmers een ideale gelegenheid om hun materiaal nog eens boven te halen en te testen voor de toekomstige vakantie.

Spijtig genoeg is deze duik niet gratis maar dankzij Herman Hoornaert, één van onze instructeurs, kunnen wij de kostprijs ervan beperken tot 30,00€ en moeten we de duikstek niet delen met andere duikers. Zo hebben we de kans om rustig alle hoekjes en kantjes te ontdekken. De betaling van de duik zal ter plaatse gebeuren met CASH GELD, dit om onze penningmeester veel administratie te besparen.

Enkele praktische info :
TODI levert voor deze duik de trimvest (jacquet), het lood en een gevulde duikfles. Dit alles is in de prijs inbegrepen
Wat breng je dus zelf mee :
– Je duikpak
– Je ontspanner
– Je computer
– Je ABC materiaal (bril, zwembadvinnen, snorkel)
– Eventueel foto- en filmcamera
Handschoenen zijn niet nodig en duikbotjes zijn verboden.

Is je duikpak deze winter gekrompen, in herstelling of nog niet geleverd of ontbreek je een ander nodig stuk uitrusting, geen nood, ter plaatse kan je alles even huren (lenen).
De keuken van het restaurant/café dat bij het centrum behoort is slechts open tot 22h00 dus diegenen die er willen eten doen dit best voor de duik.

Wil je deelnemen aan deze formidabele indoor activiteit, schrijf je dan in met een mailtje naar : duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com en dit voor zondag 27 februari 2022.