BCD – Duikmateriaal Marc Van der Hulst te koop

Hi Bevers,

Bijgevoegd een bericht van ons lid Marc, die jammer genoeg niet langer zal duiken en beslist heeft zijn materiaal te verkopen. Twijfel niet hem te contacteren !

Beste BCD-Buddies,

Jullie weten dat ik al lange tijd niet meer kan deelnemen  aan de activiteiten van de club wegens medische redenen.

Aangezien het nu duidelijk is dat ik nooit meer zal duiken, en ik nu ook klaar ben om dat te accepteren, doe ik mijn duikmateriaal weg.

Het gaat meer bepaald om :

• een Otter droogpak gekocht bij Glen Tessens, dat nauwelijks dertig duiken heeft meegemaakt. Op maat voor persoon ergens tussen 1m70 en 1 m. 85. Met alle accessoires: draagzak, thermisch onderpak, waterdichte handschoenen, aparte botjes, kap, vervangingsseals enz  enz…Heeft me in 2018 rond de 2000 euro gekost;
  • een Duikcomputer Mares Icon HD , ook van rond 2017-2018, met zender naar fles (heeft toen ongeveer 750 euro gekost);
  • een natpak van mijn maat (1m74, toen 77 kg) Aqualung, perfecte staat;
  • een jacket maat M met uitneembaar lood, Scubapro X block, perfecte staat;
  • divers klein materiaal: botjes, buitenpalmen, handschoenen, messen, kompassen, rail, osb, lood…

Op het kleine materiaal na, dat soms tekenen van gebruik vertoont, is alles in perfecte staat .

Ik voeg geen foto’s bij omdat dat teveel wordt. Bel liever eens, loop langs en we kijken er samen naar. De meesten onder jullie hebben me met dat materiaal gezien trouwens.

Het is niet mijn bedoeling hier veel geld uit te slaan, anders zou ik het op andere sites zetten. Het zou me meer plezier doen als iemand van onze club het kon gebruiken.

Met dank.

Marc Van der Hulst