BCD – Nieuwjaarswensen en lidmaatschap 2022

Bij deze wensen wij jullie allen een gezond en gelukkig 2022 !

We kijken opnieuw hoopvol naar een nieuw jaar, en we durven hopen we dit jaar terug een resem aan clubactiviteiten kunnen organiseren. We houden jullie vanzelfsprekend op de hoogte van de komende evenementen.

Woensdag 5 januari is er nog geen training maar op woensdag 12 januari hervatten we de zwembadtrainingen. De nieuwjaarsreceptie gaat helaas door de geldende maatregelen niet kunnen plaats vinden, jammer maar deze hebben jullie zeker nog te goed !

Bij een nieuw jaar hoort natuurlijk ook de vernieuwing van je lidmaatschap. Zoals jullie allen weten is het lidgeld een belangrijke bron van inkomsten voor de club.
Op onze website vinden jullie alle nodige info om je administratie in orde te brengen. Onder “lid worden” en via de knop “inschrijvingsformulier” of via deze link Lid worden? | BCD (bcd-duikclub.be). Belangrijk wel, alvorens je in te schrijven – via het inschrijvingsformulier op de website – is het essentieel je reeds je betaling hebt uitgevoerd en over een scan van je volledig ingevulde medische fiche beschikt.

De hernieuwing van je medisch attest, je inschrijvingsformulier en je betaling moeten ten laatste tegen 28/02/2022 bij het BCD secretariaat  aangekomen zijn, zodat dit nog voor de deadline van 31/03/22 kan worden doorgegeven aan Nelos. Let op, je huidige verzekering loopt tot en met 31/03.
Aarzel niet om ons te contacteren indien je problemen zou ondervinden bij je inschrijving.

Vergeet ook niet we op 16 januari met Filip Dedobbeleer naar Dongelberg gaan en op 22 januari met Gilbert naar Vodelée, zie onze kalender op de website. Jullie zullen misschien ook hebben opgemerkt de look van de website wat veranderd is, eventuele opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Met sportieve Nieuwjaarsgroeten,