BCD 50 jaar – Steengroeveweekend 20-22 september 2024

Eind september staat er in het kader van ons 50-jarig jubileum nog een leuke activiteit gepland, we gaan namelijk nog ‘s op steengroeveweekend!

Ons vakantiehuis in Romedenne (www.moulinderomedenne.be), in de nabijheid van onze geliefde steengroeves, biedt plaats voor 49 personen.

Wat gaan we daar doen? Duiken natuurlijk!
Elke dag staat er 1 duik gepland, zodat er nog tijd overblijft voor groepsactiviteiten met de niet-duikers en gezinsleden,… en niet te vergeten om samen te genieten van lekker eten en drinken!

Het programma:

Vrijdag 20 september:

• Vanaf 16u00: aankomst in Romedenne.
  • 19u00: Afspraak in Vodelée voor een nachtduik (Duik 1)
  • 21u00: Avondmaal in Vodelée. Duikers zijn verplicht om ook aan het avondmaal deel te nemen, niet-duikers zijn uiteraard welkom.
  • 22u30: Vertrek naar onze verblijfplaats.

Zaterdag 21 september:

• 8u00: Ontbijt
  • 9u30: Vertrek naar duikplaats Rochefontaine (Duik 2)
  • 12u30: Middagmaal in brouwerij ‘Super des Fagnes’ + vrij bezoek.
  • 18u00: Aperitief in Romedenne, gevolgd door BBQ.
  • 21u30: Avondactiviteit (verrassing!).

Zondag 22 september:

• 8u00: Ontbijt
  • 9u30: Vertrek naar duikplaats La Croisette (Duik 3)
  • 12u30: Middagmaal in Romedenne.
  • 14u00: Opruimen en namiddagactiviteit (natuurwandeling)

De kamers:

Er zijn verschillende kamers, gaande van 2p-kamers tot één 12p-kamer. Het is niet mogelijk om slechts 1 nacht te reserveren, dus je betaalt sowieso voor 2 nachten (moeten wij ook doen aan de eigenaar). De kamerverdeling gebeurt volgens ‘first come, first served’, er zijn immers maar een beperkt aantal kamers van elke categorie.

• Aantal 2p. kamers:             9
  • Aantal 3p. kamers:             1
  • Aantal 4p. kamers:             4
  • Aantal 12p. kamers:           1

Alle enkele bedden hebben donsdekens van 140x200cm, alle dubbele bedden hebben donsdekens van 220x240cm (handdoeken en bedlinnen zijn zelf te voorzien, onze feestbestuurder zal bevestigen wat je nodig hebt).

Prijzen (per persoon voor 2 nachten):

• 60€ voor een volwassene in 2, 3 of 4 pers. kamer
  • 40€ voor een volwassene in 12 pers. kamer
  • 30€ voor kinderen tem 14 jaar, ongeacht de kamer
  • Gratis: kind op eigen matras < 6j

We eten op vrijdagavond en zaterdagmiddag ‘op verplaatsing’. De overige maaltijden nuttigen we in het vakantiehuis aan een zéér democratische prijs. Koffie, thee en water is inbegrepen tijdens de maaltijden in het huis, voor andere dranken dien je ‘streepjes’ te zetten op een drankenlijst.

Inschrijven kan via deze link, deadline hiervoor is 10 augustus, maar vergeet niet ‘first come, first served’.  Bevestiging van je kamer en betalingsinstructies volgen, je inschrijving is definitief bij betaling.  Houd er rekening mee dat aan een annulering kosten verbonden kunnen zijn.

Contactpersoon Ilse De Man +32 472 34 33 19 feesten@bcd-duikclub.be en Roel Paessens voor onze duiken.

Met jubileumgroeten