BCD – Uitnodiging Safaga afterparty + mosselfestijn op 4 februari

Wie R zegt denkt aan de Rode Zee, wie R zegt denkt ook aan alle maanden waar een R in voorkomt, de mosselmaanden bij uitstek!
Om de twee te combineren organiseert BCD op zaterdag 4 februari een terugblik op de clubreis van 2022 naar Safaga, gevolgd door een mosselfestijn. Wij verwelkomen deze avond graag alle leden, hun partner, familie én vrienden.

De planning :

18.30u    Afspraak in De Zeyp in Ganshoren (zaal Pilaar) voor het aperitief
19.00u    Terugblik op de clubreis adhv video- en fotomateriaal van de deelnemers
19.30u    Mosselfestijn.
Op het menu staan (het aperitief), mosselen (1,1 kg pp) met frietjes en sausjes en een dessert. Andere dranken zijn niet inbegrepen.
Later    Tijd om de benen los te gooien en de calorieën er af te swingen!
Deelname : stort  €25 pp op rekening van BCD – BE81 4245 5009 7124 met vermelding ‘Rode Mossel – xx personen’ ten laatste op 1 februari 2023 én stuur een mailtje naar feesten.bcdduikclub@gmail.com.
(Dit event zat inbegrepen in de kostprijs van de Safaga reis, de deelnemers aan de reis hoeven nu niets meer te betalen.)
Kinderen jonger dan 6 jaar eten gratis. Vegetarisch alternatief mogelijk – vermeld dit in je mail naar feesten.bcdduikclub@gmail.com
Dranken af te halen en cash te betalen aan de bar, geen bediening aan tafel.

OPROEP

Onder het motto ‘Voor Duikers, Door Duikers’ doe ik graag een beroep op jullie om mee te helpen aan dit festijn. Wat moet er allemaal gebeuren :

• Zaterdag middag klaar zetten van de zaal (tafels, stoelen, projector, scherm, bar, tafeldekking, …)
  • Zaterdag middag (beperkte) voorbereiding in de keuken
  • Zaterdag middag de bar klaar zetten
  • Zaterdag avond de bar uitbaten in beurtrol
  • Zaterdag avond tafels afruimen
  • Zaterdag avond (beperkte) afwas
  • Zaterdag avond keuken opruimen.

Indien je hieraan wil meewerken stuur dan een mail, WhatsApp of spreek me aan op woensdag avond.