BCD – BRAVOS Bootduiken Oosterschelde op 20-21/08/2022

Een korte rechtzetting ivm de betaling, graag zo snel mogelijk  inschrijven bij Gilbert, maar de betaling pas doen nadat je van Gilbert de bevestiging gekregen hebt dat je een plaats gekregen hebt op de boot.

———————————————————————————————-

Zijn de vakantieplannen al gemaakt of nog niet ? Indien je nog niet goed weet waar naar toe dan heb ik hier een mooi voorstel.

BRAVOS organiseert voor alle Brabantse clubs een weekend bootduiken in de Oosterschelde op 20 en 21 augustus 2022. De boten vertrekken telkens uit de haven van WEMELDINGE. Op zaterdag kan er worden gekozen voor een ochtendduik, een middagduik of voor de beide duiken en op zondag voor een ochtend duik. De briefings vinden ‘s morgens plaats om 08u45 en voor de middagduik op zaterdag om 14u00.
Afhangend van de weersomstandigheden worden de duikplaatsen bepaald maar PUTTI’S PLACE, KATS en SCHELPHOEK behoren tot de mogelijkheden.

De prijs per duik bedraagt 25,00 € (vijfentwintig euro).

Hoe kan je nu deelnemen aan één of meerdere duiken ? Je schrijft je in via een mailtje aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com met vermelding van volgende gegevens :
– Je naam en voornaam
– Je brevet
– Het totaal aantal duiken dat je reeds hebt gemaakt
– Het aantal ervaringen die je hebt met bootduiken vanop een RIB (zodiac)
– Of je al dan niet een proef wil afleggen (vermeld dan de code)
– Welke duik(en) je wil meedoen (zaterdag voor- en/of namiddag of zondag voormiddag)

De betaling van de duik(en) die je wenst te doen moet gebeuren op rekening nr. BE81 4245 5009 7124 van Bevers Castors Diving met de vermelding van je naam en de mededeling BOOTDUIK(EN) BRAVOS
Enkel na betaling wordt je deelname officieel geregistreerd.

Aangezien de duiken worden uitgevoerd vanop RIB’s is het aantal duikers beperkt. Snelle inschrijvers hebben dus de meeste kans om deel te kunnen nemen.
Daarom schrijf ZO SNEL MOGELIJK in en zeker voor 10 juli 2022.
Enkel diegenen die zich bij mij hebben aangemeld en betaald hebben aan de club zullen worden vermeld op het deelnemersblad en zullen daarna bevestiging krijgen van hun inschrijving van zodra BRAVOS deze heeft bevestigd.

Zin in een avontuurlijke duik(en) vanop een RIB in de Oosterschelde ? Snel inschrijven dan maar.