BCD – Vodelée 21/05/2022 & OSWE2022

Even ter herinnering, zaterdag 21 mei staat ons maandelijks clubduikje in Vodelée op het programma, afspraak ter plaatse om 11h45.

Jullie kunnen inschrijven tot uiterlijk vandaag woensdag 18 mei via een mailtje aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com.

Ook nog even herinneren aan ons OSWE2022 tijdens het verlengd weekend van donderdag 26 mei tot en met zondag 29 mei.

Vergeet niet in te schrijven voor de eerste duik op donderdagmorgen 26 mei aan de Dreischor (ter plaatste 09h00) ten laatste woensdagavond 25 mei aan Gilbert via een mailtje aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com of per SMS op +32 475 90 68 62.

Nu vrijdag 20 mei wordt de definitieve bestelling voor het banket op zaterdagavond 28 mei doorgegeven, we hebben een gemerkt een aantal mensen op de camping verblijven maar nog niet zijn ingeschreven, indien je alsnog wenst deel te nemen aan het banket gelieve dit zeker voor nu vrijdag te doen, eveneens via een mailtje  aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com
En vergeet ook de overschrijving niet te doen. Alle details nog ‘s in BCD-OSWE 2022. Bedankt alvast !

Opgelet, naar aanleiding van dit duikevenement is er op woensdag 25 mei géén zwembadtraining !