BCD – BRAVOS Proevendag 8/5/2022

Al wat genoten van de lentezon ? Tijd dus om weer de waterkant op te zoeken en de onderwaterwereld te gaan verkennen.
Misschien ook het geschikte moment om naar een volgend brevet uit te kijken. Om dat te behalen moeten er echter wat proefjes worden afgelegd. Omdat het niet altijd gemakkelijk is dit te doen tijdens de clubduiken (datum past niet of er is geen instructeur beschikbaar) organiseert  BRAVOS een PROEVENDAG op ZONDAG 08 MEI in de steengroeve van VODELEE.
De openwaterproeven voor alle brevetten (1*, 2* 3¨*, 4* AI , BND en GND) kunnen er in ideale omstandigheden worden uitgevoerd en er zullen een groot aantal instructeurs ter plaatse zijn.

Het zal ook mogelijk zijn om 2 proeven af te leggen aangezien er zowel in de voormiddag als in de namiddag zal gedoken worden. (Opgelet er is slechts 1 stijgproef per dag toegelaten maar een stijgproef in de ochtend en een duikleiding of oppervlakte proef in de namiddag is mogelijk).

Voor de deelname aan de proevendag wordt 8,00€ gevraagd per duik (voor alle duikers, dus ook de instructeurs). BRAVOS voorziet echter een tussenkomst voor diegenen die effectief proeven afleggen of afnemen. Dit wordt later afgerekend. Daarbij krijgen alle duikers na de ochtendduik een hamburger aangeboden.

PRACTISCHE REGELING :

1) Inschrijven :
Inschrijven voor de proevendag doe je via een mailtje aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com met de vermelding van je naam, of je 1 of 2 duiken wil doen en welke proeven je wil afleggen en dit VOOR ZONDAG 24 APRIL 2022. HET AANTAL TOEGELATEN DUIKERS IS BEPERKT DUS SCHRIJF JE TIJDIG IN.
Betaling van de duiken (8,00€ of 16,00€) via een storting op rekening BE81 4245 5009 7124 van Bevers Castors Diving met vermelding van Vodelée proevendag.

2) Deelnemen aan de ochtendduik :
– Aanmelden op het terras van de cafetaria om 09u00
– Briefing : 09u30
– Te water vanaf 10u20

3) Deelnemen aan de middagduik :
 – Aanmelden op het terras van de cafetaria tussen 12u00 en 12u30
– Briefing : 13u00
– Te water vanaf 14u00

Om al onze kandidaten de kans te geven hun proeven af te leggen doe ik een speciale oproep aan onze instructeurs en AI’s om hun medewerking te verlenen. Ook jullie waren destijds tevreden dat er instructeurs waren om de proeven af te nemen. Ik reken dus op jullie.

Aan alle kandidaten VEEL GELUK (weer een stapje dichter bij het volgend brevet) en aan alle instructeurs en AI’s bedankt voor jullie medewerking.