BCD – Nieuwjaarsreceptie 2021

Hallo Bevers,

Na onze succesvolle kerstduik (de afwezigen hadden weer eens ongelijk) volgt natuurlijk de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Dit jaar op 24 juli 2021 op de parking te Wemeldinge.

We verzamelen om 09u00 op de duikplaats De Tetjes te Wemeldinge voor een duikje in onze ‘tropische’ Oosterschelde. Na deze duik verplaatsen we ons naar De Parking (beneden aan de kleedkamers) waar Michel ons omstreeks 12u00 verwacht voor een lekkere apéro. Intussen zullen ook de BBQ-vuren aangestoken worden zodat na het aperitief kan worden gezorgd dat de magen volledig gevuld geraken. Omdat ieders smaak verschilt vragen we jullie wel om zelf voor het nodige vlees (vis mag ook), bijhorende gerechten en dranken te zorgen. We willen ook de reputatie van onze club hoog houden en om te vermijden dat voorbijgangers zouden denken dat er een wilde stam is geland brengen we best ook ons bord, glas, bestek, tafel en stoel mee.

Voor de liefhebbers is er in de namiddag nog een tweede duik voorzien op de duikplaats De Parking (zodat we we niet meer  moeten verhuizen).

Natuurlijk is duiken niet verplicht. Je kan ook zo aan de nieuwjaarsreceptie deelnemen en iedereen is welkom (partners, kinderen, vrienden enz).

Schrijf je zo vlug mogelijk in, ten laatste op 21 juli 2021 via een mailtje aan duikschoolleider.bcdduikclub@gmail.com
Laat weten aan welke duiken je wil deelnemen en al dan niet aan de BBQ met vermelding van het aantal personen.
We zorgen er dan wel voor dat jullie inschrijvingen bij de duikverantwoordelijk (Dirk Damen) en onze feestbestuurder (Michel Declercq) terechtkomen.

Zij die aan de kerstduik hebben deelgenomen weten dat Michel instaat voor een fantastisch aperitief gebeuren en de anderen zullen dat kunnen ontdekken en beamen. Dus iedereen wordt verwacht op de mega – kei toffe – unieke nieuwjaarsreceptie 2021 van BCD.

U komt toch ook ?

Jullie Bestuur