BCD – Kerstduik 2020

HO ! HO ! HO ! Bevers,

JINGLE BELLS, JINGLE BELLS, JINGLE ALL THE WAY…………  neen jullie bestuur heeft geen onbekende symptomen van één of andere pandemie maar…….
We zijn nu toch wel vergeten zeker om in 2020 onze kerstduik te organiseren.  Hoe zou dat nu toch komen ? Maar geen nood we gaan dit inhalen en wel op zondag 4 juli 2021.

Om de traditie te volgen gaan we eerst een duikje maken in het tropisch paradijs De Nekker waarna we verhuizen naar de parking van Het Duikershuis waar een lekker aperitief en smakelijke tapas voor ons zullen klaarstaan.
Diegenen die willen duiken verzamelen op 4 juli 2021 om 10u00 op de parking van De Nekker (opgelet je kan er enkel binnen met jullie badge of je moet meerijden met iemand die een badge bezit).
Voor de Bevers die liever niet nat worden is de afspraak om 12u00 op de parking van Het Duikershuis (Brusselsesteenweg 313 – 315, 2800 Mechelen)

Daar wil je toch bij zijn, niet ?  Schrijf je in voor 2 juli 2021 via een mailtje aan voorzitter.bcdduikclub@gmail.com
Meld ook of je komt duiken en aperitieven of enkel aperitieven (want dat mag ook natuurlijk). Kom je niet alleen meld dan ook met hoeveel personen want we willen niet dat er iemand honger moet lijden.

En nu zijn we toch ook wel de nieuwjaarsreceptie in 2021 vergeten zeker. Wel, ook die zal nog doorgaan en wel tussen de clubduiken op 24 juli 2021. Kruis dus ook die datum maar al aan in jullie agenda. De details krijgen jullie binnenkort in een volgend bericht.
Ook aan ons traditioneel duikweekend op de laatste zaterdag en zondag van augustus en de aangekondigde clubreis in september wordt hard gewerkt. Hou dus zeker maar jullie mailbox in de gaten de volgende dagen.

Hopelijk zien we jullie allemaal op onze (te late) kerstduik op 4 juli 2021 en HO! HO! HO ! Merry Christmas.